lauantai 24. tammikuuta 2015

Miehiä

Facebookissa kiertää sellanen haaste, missä viiden päivän ajan laitetaan jostain omasta mielestään hyvän näkösestä julkkis miehestä kuva.

Mä toteutan sen nyt tänne, en joka päivä erikseen vaan tähän kaikki.
Totta puhuen mulle tuli vaan yks ainut hyvän näkönen heti mieleen, muita joutu hetken miettiin ja hakeen. Onhan niitä komeita varmasti, muttei oo jääny mieleen.

Ykkösenä se paras tietysti, vaikkakan henkilö ei edes ole tässä täysin oma itsensä vaan hahmo.

Tässä se, Vatasen Jussin Kingi hahmo!!



Tämä ei varmaan esittelyjä kaipaa?? :)



Vähän aika sitten tuli telkkarista Prinsessa elokuva, missä oli Peter yhtenä näyttelijänä. Siinä roolihahmossa ei kyllä herra ihan edukseen ollut :D



Sitten Samuli. Siinä on jotain, en tiedä mitä. Pitkä tukkasena se ei oikein iske muhun, mutta tälläsillä lyhyillä hiuksilla juu :)


Tätä viimestä sai jo ihan oikeesti miettiä ja pohtia, että kenet keksii, Jukka sitten tuli pinnistelyjen jälkeen mieleen. Yleensä vaalee hiuksiset miehet ei ehkä oo niin "heikko" kohta, mutta pääsipä tälle listalle nyt sitten kaks blondia kuitenkin :)


Onko kellään yhtään samantyylisiä miehiä listallaan? :) Kaikki ketkä vaan haluaa, niin tehkääpä samanmoinen postaus :)

16 kommenttia:

  1. Mun listalla oli Ryan Reynolds, Channing Tatum, Enrique Inglesias, Charlie Hunnam ja oma mieheni :)
    Tuosta Brad Pitt"stä kyllä tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tarviikin käydä googlaan minkä näkösiä noi miekkoset on, voi olla etten sun miestä googlella löydä ;) Enrique on ainut kenet tunnistan nimen perusteella.

      Poista
  2. Hyvin erityylisiä miehiä olisi omalla listallani;) Voisin sanoa nuori Josh Hartnett ja Enrique Inglesias lähimmäksi omaa makuani !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin Enrique niinkun Outillakin ^. No joo, on se munkin mielestä ihan ok komee ;)

      Poista
  3. Yllättävän samanlaine miesmaku mulla ja sulla :D oi, peteriä oon kuolannu jo pitkään :DD myös samuli ja jukka on aikas namui, mitä mun kaverit ei oikei ymmärrä :) omalle listalleni laittaisin vielä Deppin ja norman reeduksen (walking deadissa näyttelee darylia, sitä jousiampujaa). Oijoi ♡

    VastaaPoista
  4. Omaan listaan voisin laittaa vaikka kaikki samat. :D

    VastaaPoista
  5. Oi, minäki oon ihan rakastunu tuohon Vatasen Kingi-hahmoon! :D Myöskin muut listan miehet kelpais tännekin :D

    VastaaPoista
  6. Aika hauska! :) Minun listalla olis Johnny Depp, tuo Nean mainitsema Norman Reedus, Mark Wahlberg, jajaja, loput onkin vaikeita. :D

    VastaaPoista
  7. Mäkin olin ajatellut postata nämä blogiin :D yks sama päätyi mun listalle - jätetään vielä arvoitukseksi mikä. Tosin ajattelin tehdä vielä naisista toisen listan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mä jäin arvuutteleen mikä sama sun listalla olis.. Jotenkin veikkaan ettei ainakaan Bratt. En tiedä miks mut sellanen fiilis vaan :D

      Poista
  8. Tämähän oli hauska idea! :)
    Edelmann on ihana! ;)

    http://kunaitikelaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista